فرماندار گنبدکاووس خبر داد؛
برگزاری مراسم باشکوه 9 دی در گنبدکاووس با سخنرانی فرمانده سپاه نینوا/ دستاورد مهم 9 دی خنثی شدن توطئه جدایی مردم از رهبری بود

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به ضرورت گرامیداشت 9 دی و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب و رهبری، گفت: مراسم باشکوه بزرگداشت 9 ی در گنبدکاووس با سخنرانی فرمانده سپاه نینوا برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عبدالقدیر کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه 9 دی امسال بسیار حساس و مهم‌تر از همیشه خواهد بود، اظهار کرد: امسال باید مراسمات گرامیداشت 9 دی باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس امسال در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی میزبان سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خواهد بود، افزود: هم مسوولان و هم تمامی مردم از اقشار و گروه‌های مختلف امسال نیز با حضوری باشکوه و غیرتمند بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در 9 دی امسال بار دیگر مردم ثابت خواهند کرد با وجود همه دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمن باز هم در شرایط سخت در کنار انقلاب و رهبری فرزانه این انقلاب اسلامی خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: برنامه گرامیداشت حماسه 9 دی در گنبدکاووس روز یکشنبه راس ساعت 9 صبح در مسجد قائمیه شهرستان برگزار خواهد شد.

*حضور در 9 دی اجازه ندادند تا فتنه تداوم پیدا کرده و ریشه بدواند

کریمی با اشاره به اینکه حضور در این مراسمات می‌تواند دشمنان را مایوس و علاوه بر بدنه جامعه بسیاری از آزادگان دنیا را نیز دلگرم کند، گفت: ایران اسلامی امروز بر خلاف خواست همه دشمنان انقلاب  نظام اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای همه مردمان و ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در 9 دی اجازه ندادند تا فتنه تداوم پیدا کرده و ریشه بدواند، خاطرنشان کرد: تدابیر رهیر معظم انقلاب، بصیرت مردم، ایثار و فداکاری همه گروه‌ها و سلایق سیاسی برای حفظ انقلاب همه و همه را می‌توان به عنوان زمینه‌های حضور متعهدانه مردم در 9 دی دانست.

فرماندار گنبدکاووس یکی از مهم‌ترین دستاوردهای 9 دی را تحکیم ارتباط مردم با رهبری دانست و گفت: هوشمندی مردم در سال 88 و حضور با بصیرت آنها در 9 دی باعث شد تا نقشه دشمن برای جدایی مردم از رهبری خنثی و دشمنان ناکام بمانند.

  8 دی 1397
بخش : گنبد کاووس / سیاسی
کد خبر: 60738
مرجع: فارس
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام