استاندار گلستان:
وقتی وحدت و اتحاد باشد کارها به خوبی پیش خواهد رفت

استاندار گلستان گفت: وقتی وحدت و اتحاد باشد کارها به خوبی پیش خواهد رفت و اگر درگیری پیش بیاید دیگر شوکتی باقی نخواهد ماند و فرصت‌ها از بین خواهد رفت.

به گزارش گلستان فردا، علی محمد زنگانه عصر روز گذشته در همایش طلایه داران نهضت تبلیغ به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: نقش بی بدیل روحانیت در جامعه غیر قابل انکار است.

وی افزود: در اجرای طرح کالا برگ بیش از ۸۹ درصد خانواده‌های گلستان از طرح استفاده کردند و حدود هزار میلیارد تومان اعتبار مستقیم به سفره مردم انتقال داده شد.

استاندار گلستان گفت: وقتی فشارهای اقتصادی وارد می‌شود باید طرح‌هایی راه اندازی شود تا این فشارها جبران شود و انجام این کار باید به مردم انتقال داده شوند.

وی یادآور شد: در جهاد تبیین قرار نیست کار پیچیده‌ای انجام شود تنها مباحث ساده را باید یادآوری کنیم.

زنگانه با اشاره به اینکه اکنون سرعت اقتصادی کشور جز کشورهای قابل قبول است، اظهار کرد: در دولت سیزدهم رشد اقتصادی گلستان از منفی ۵ به مثبت ۳ رسیده است و این باید در جامعه انتقال داده شود تا روحیه نشاط در جامعه ایجاد شود.

وی با اشاره اینکه استان گلستان جز سه استان برتر کشور محسوب می‌شود، افزود: با توجه به خشکسالی بی سابقه‌ای که در استان داشتیم در بخش‌های چون کشاورزی، صنعت و خدمات توانستیم رشد مثبت داشته باشیم.

استاندار گلستان به داشتن بصیرت و هوشیاری تاکید کرد و گفت: ما خدمات گذار مردم هستیم و هرچه حمایت افراد مانند روحانیت و مابقی اقشار را داشته باشیم از اقتدار بیشتری برخوردار خواهیم شد.

وی افزود: وقتی وحدت و اتحاد باشد کارها به خوبی پیش خواهد رفت و اگر درگیری پیش بیاید دیگر شوکتی باقی نخواهد ماند و فرصت‌ها از بین خواهد رفت.

زنگانه اتحاد و انسجام را بزرگترین نعمت در بین مردم گلستان دانست و اظهار کرد: نباید اجازه دهیم شخصی به این اتحاد ضربه وارد کند و این گناه بزرگی است. همه ما باید به انسجام قومی و مذهبی کمک کنیم.

  21 اسفند 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70428
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام