مرگ خاموش چهار نفر بر اثر گازگرفتگی در مینودشت

19144234_858

مسئول اورژانس ۱۱۵ شبکه بهداشت و درمان شهرستان مینودشت گفت: گازگرفتگی در یکی از منازل روستایی این شهرستان زن و شوهری را به همراه کودکان خردسالشان به کام مرگ کشاند.

به گزارش گلستان فردا، ناصر سرایلو اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر گاز گرفتگی چهار نفر از اعضای یک خانواده در روستای جنگلده پایین بلافاصله نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرایلو بیان کرد: با حضور اورژانس در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۳۷ ساله و همسر ۳۳ساله‌اش به همراه کودکان چهار و هشت ساله خود در این حادثه جان باختند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد علت فوت آنها گاز گرفتگی ناشی از بخاری مستعمل بوده است.

وی به خانواده ها تاکید کرد: هر ساله به دلیل سرما و استفاده از وسایل گازسوز گرمایشی شاهد وقوع حوادثی تلخ و داغدار شدن خانواده‌ها هستیم لذا از مردم درخواست داریم هنگام نصب وسایل گرمایشی نکات و اصول ایمنی را رعایت کنند.

 

  14 فروردین 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70455
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام