رییس پلیس راه گلستان:
کاهش ۶۳ درصدی جانباختگان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳

تصادف3

رییس پلیس راه گلستان از کاهش ۶۳ درصدی جانباختگان حوادث ترافیکی طی نوروز ۱۴۰۳ در راه‌های استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: طرح نوروزی از ۲۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ماه جاری ادامه داشت.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد:  شدیدترین تصادف ایام نوروز در محور شمالی گلستان و در محور گنبدکاووس به داشلی‌برون اتفاق افتاد که بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان و خودروی پراید سه نفر در محل حادثه فوت شده و یکی از مجروحان این حادثه نیز طی روزهای گذشته جان باخته است.

وی از فوت ۱۲ نفر بر اثر حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همه این جانباختگان گلستانی بودند و با وجود آشنایی به جاده‌های استان، دچار سانحه شدند، همچنین بیشتر جانباختگان سوانح جاده‌ای در نوروز امسال مرد بودند.

به گفته رییس پلیس راه گلستان؛ در ایام نوروز سال گذشته ۳۱ نفر بر اثر سوانح جاده‌ای در گلستان فوت کردند که این آمار امسال با کاهش همراه بود، در سال گذشته عامل بیشترین وقوع تصادفات و جانباختگان سوانح رانندگی، گلستانی‌ها بودند.

شهرکی از کاهش پنج درصدی ترددهای نوروزی در گلستان خبر داد و یادآور شد: بیشترین مسافران نوروزی در گلستان از استان‌های تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران بودند که تهرانی‌ها بیشترین حجم تردد و ماندگاری را در استان داشتند.

وی با اشاره به آمادگی پلیس برای موج بعدی تعطیلات در عید فطر افزود: به طور قطع در این دوره از تعطیلات نیز حجم ترافیکی در استان گلستان افزایش می‌یابد که پلیس تمهیدات لازم را اندیشیده و برای خدمات‌دهی به مسافران آماده است.

رییس پلیس راه گلستان گفت: با توجه به اتمام ماه رمضان و فرا رسیدن عید فطر رغبت مردم برای سفر بیشتر می‌شود و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد در موج بعدی تعطیلات نوروزی، بیشترین حجم ترددها در نقاط شمالی استان گلستان اتفاق بیفتد.

شهرکی با بیان اینکه برخی از جاده‌های نقاط شمالی استان وضعیت مطلوبی ندارند، گفت: جاده قدیم کردکوی- گرگان وضعیت خوبی نداشت اما در حال حاضر شرایط این جاده رو به بهبود است.

وی خاطرنشان کرد: مسیر کوهستانی شهرستان رامیان به سمت اولنگ و شاهرود براساس مصوبه جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان به طور رسمی بسته شد، همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شاهرود نیز این مسیر را مسدود کرده است.

رییس پلیس راه گلستان با بیان اینکه جاده کوهستانی شهرستان رامیان به سمت اولنگ و شاهرود در بسیاری از بخش‌ها بر اثر سیلاب به طور کامل تخریب شده و ایمنی لازم را ندارد، یادآور شد: پیش‌بینی حاکی از تداوم مسدودی این مسیر تا یک الی ۲ سال آینده است و رانندگان در این مدت می‌توانند از مسیر خوش‌ییلاق تردد کنند.

 

 

  16 فروردین 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70462
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام