معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان:
سرانه تولید زباله هر شهروند گرگانی در شبانه روز ۷۵۰ گرم است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: سرانه تولید زباله هر شهروند گرگانی در شبانه روز  ۷۵۰ گرم است که از میانگین سرانه کشور (۴۵۰ گرم) بالاتر است.

به گزارش گلستان فردا، احمد سالاری اظهار کرد:سرانه تولید زباله هر شهروند گرگانی در شبانه روز ۷۵۰ گرم است که از میانگین سرانه کشور (۴۵۰ گرم) بالاتر است و لذا ضروری است در قسمت طرح تفکیک زباله برنامه ریزی و اقدامات متفاوت نسبت به سنوات گذشته انجام شود چون وضعیت موجود نیز مورد رضایت ما نیست.

وی افزود: پیمانکاران طرح تفکیک زباله در مناطق یک و سه با توزیع ۱۰۰۰ کارتن پلاست بین شهروندان در حال فعالیت هستند و همچنین در خصوص واگذاری طرح تفکیک در سطح منطقه ۲ مذاکرات با انجمن حمایت از زندانیان نیز در حال انجام می باشد.

سالاری گفت: همچنین مصوب شد تا پایان سال پیمانکاران نسبت به تأمین و توزیع ۳۰۰۰ کارتن پلاست در بین شهروندان در سطح مناطق سه گانه اقدام نمایند.

  27 فروردین 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70491
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام