معاون پارک علم و فناوری گلستان:
پیگیری راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری cvc با مشارکت بخش خصوصی

اسماعیلی

 معاون پارک علم و فناوری گلستان گفت: پارک علم و فناوری استان گلستان در نظر دارد با مشارکت بخش خصوصی یک صندوق سرمایه گذاری cvc را در جهت حمایت از طرح های فناورانه بخصوص حوزه طیور ، پیگیری و راه اندازی کند که در حال رایزنی برای انجام این اتفاق مهم است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، اسماعیلی در این رابطه اظهار کرد: پارک آماده است به منظور معرفی شرکتهای دانش بنیان به صنایع و بالعکس و دریافت نیازهای فناورانه آنها در قالب کارگروه صنعت و فناوری به این مهم ورود کند و مقرر شده تا در این راستا اتاق بازرگانی شرایط این نشست ها را فراهم آورد.

وی افزود: اهمیت موضوع جذب سرمایه برای شرکتهای دانش‌بنیان، در کنارتامین منابع مالی مورد نیاز ،باید شرکت را در فرایند توسعه و رشد قرار بدهد، رویدادهای جذب سرمایه در همین راستا برنامه ریزی شده است.

اسماعیلی گفت: با ابلاغ وزارتخانه و به منظور ورود شرکتهای فناور به چرخه صنعت طیور که یکی از صنایع مهم استان و کشور محسوب می شود ، نخستین دبیر خانه زنجیره ارزش طیور در محل پارک علم و فناوری استان راه اندازی می شود.

وی افزود: این اقدام در راستای ایجاد ارزش افزوده بالا و افزایش جی دی پی استان با دعوت پارک از همه فعالان بخش صنعت طیور در و شرکتهای فناور انجام می شود.

اسماعیلی افزود: ۲۰ زنجیره دارای اولویت در استان وجود دارد که صنعت طیور از مهم ترین و شاخص ترین آنها محسوب می شود .

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت استان ، جایگاه شرکتهای دانش بنیان نیز باید بالاتر برود که نیازمند حمایت بیشتری هستند و باید تمام ظرفیت ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانیم یک تحول بزرگ در زمینه توسعه شرکتهای فناور در کنار واحد های تولیدی استان ایجاد کنیم.

 

  17 خرداد 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70648
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام