رئیس پارک علم و فناوری گلستان:
ایجاد ۴۸۰ شغل ثابت در مرکز رشد گرگان

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت:در حوزه شرکت های دانش بنیان و فارغ از سامانه رصد اشتغال هم اقدامات مطلوبی انجام شده به طور مثال فقط در مرکز رشد گرگان ۴۸۰ شغل ثابت ایجاد شده است.

به گزارش گلستان فردا، مهدی غفاری اظهار کرد: ۵۰ شرکت دانش بنیان و ۱۲ شرکت خلاق در گلستان فعال بوده و از معاونت علمی و فناروی رئیس جمهور مجوز گرفته اند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: در سال گذشته و براساس برنامه ابلاغی، تکلیف پارک علم و فناوری گلستان ایجاد ۲۰۰ شغل بود که توانستیم دو برابر آن یعنی ۴۰۱ شغل ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه شرکت های دانش بنیان و فارغ از سامانه رصد اشتغال هم اقدامات مطلوبی انجام شده به طور مثال فقط در مرکز رشد گرگان ۴۸۰ شغل ثابت ایجاد شده است.

غفاری با اشاره به شعار سال گفت: گام نخست برای عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب برداشته شدن بروکراسی دست و پا گیر در حوزه دانش بنیان ها است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان بیان کرد: برای تحقق تولید دانش بنیان باید سازو کارهای زاید برچیده و نقشه راهی سهل و آسان برای ثبت شرکت ها و البته استمرار فعالیت آنها ترسیم شود.

وی اضافه کرد: همگرایی بین دستگاه های متولی در حوزه دانش بنیان مانند پارک علم و فناوری، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن تجارت یک اصل مهم و ضروری است.

غفاری افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر جهش محسوسی داشت به نحوی که از حمایت سه میلیارد ریالی در این بخش در سال ۹۷ به رقمی معادل ۴۰ میلیارد ریال در سال گذشته رسید که بیانگر عزم جدی مجموعه پارک علم و فناوری برای حمایت از فعالان این بخش است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: علاوه بر حمایت های مستقیم پارک علم و فناوری، در بخش صندوق پژوهش و فناوری هم حمایت های مطلوبی در حال انجام بوده و در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال حمایت مالی از این بخش شد.

  9 فروردین 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66598
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام