پرونده حقوق عامه شهرک زیتون گرگان روی میز رییس کل دادگستری گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان در صدر هیئتی از مسئولان قضایی استان  و مدیران کل دستگاه های اجرایی برای بررسی مشکلات شهرک زیتون گرگان در جمع مردم این شهرک حاضر شد.

به گزارش گلستان فردا، در این دیدار، مردم مشکلات و مسائل مربوط به این محله را مطرح و خواستار ورود دادکستری برای کمک به رفع این مشکلات شدند.
رئیس کل دادکستری گلستان در این دیدار مردمی از تشکیل پرونده حقوق عامه برای پیگیری رفع مشکلات شهرک زیتون خبر داد و کفت: در قالب این پرونده که در دادسرای مرکز استان تشکیل می شود، از دستگاه های اجرایی ، رفع مسائل و مشکلات طرح شده، پیگیری خواهد شد.
حیدر آسیابی افزود: در خصوص مصوبات دیدار مردمی و میز خدمت ، ضمانت اجرای آن دستگاه قضایی است و تا زمان رسیدن به نتیجه، پیگیری می کنیم.
وی گفت: شهرک زیتون گرگان جزو مناطق با بافت جدید است که متناسب با جمعیت آن امکانات مستقر نشده و حتما در دادسرای مرکز استان از دستگاه های اجرایی برای رفع این کمبودها مطالبه گری می کنیم.
وی گفت: خوشبختانه امروز دو زمین‌چمن‌در این شهرک امروز کلنگ زنی و شهردار قول داد تا در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: شناسایی آسیب های اجتماعی به تفکیک‌ هر محله در دادسرای مرکز استان صورت گرفته و به تدریج با حضور در این‌محلات، برای کاهش این آسیب ها ظرفیت های دستگاه های متولی را پای کار خواهیم آورد.
وی گفت: ملاقات های مردمی و حضور در محله ها و مناطق مختلف استان به منظور دسترسی راحت تر مردم به مسئولان قضایی و همچنین بررسی

  23 تیر 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70729
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام