مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری گلستان:
توزیع ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در سه ماه نخست امسال

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری گلستان از پرداخت ۱۱ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به روستاهای استان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: از مجموع این اعتبارات، ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در سه ماه نخست امسال توزیع شد.

به گزارش گلستان فردا، سیدکمال محب‌حسینی اظهار کرد:  این اعتبارات به حساب دهیاری‌ها برای اجرای طرح های عمرانی در روستاها واریز شد.
وی از تحویل ۱۰ دستگاه خودرو حمل زباله و ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به روستاهای دارای دهیاری گلستان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: امسال هم ۷۸ دستگاه خودرو حمل زباله هر کدام به قیمت هفت میلیارد ریال در حال تحویل به دهیاری‌های استان است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری گلستان ادامه داد: با خرید این ماشین‌آلات سنگین برای دهیاری‌ها هم به عمران روستاها و هم به کسب درآمد و اقتصاد دهیاری با اجاره دادن آنها کمک می‌شود.

محسب حسینی افزود: همچنین از محل رسوب پول‌های دهیاری‌ها در پست بانک از سال گذشته تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال وام‌های قرض الحسنه به دهیاری‌ها برای کمک به عمران و آبادانی و طرح‌های اقتصادی روستاها پرداخت شده است.

وی اجرای یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت در ۵۰۰ روستا با مشارکت بنیاد مسکن، نظارت بر ۴۸۶ پروژه روستایی، برگزاری ۶۳ جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا و نصب ۲ هزار و ۴۶۲ دستگاه دوربین امنیت در ۴۸۸ روستا را از جمله اقدامات دفتر امور روستایی استانداری گلستان در سه سال اخیر اعلام کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری گلستان با تاکید بر اهمیت طرح الگوی پیشرفت و توسعه ۱۱۰ روستای استان، گفت: کاشت و توسعه کشت زعفران در ۴۷ روستا با اقلیم مشابه روستای وامنان و ورود اهالی ۱۹ روستای به صنعت مبل‌سازی، ۱۵ روستا در حوزه صنایع دستی، هفت روستا در حوزه پوشاک و ۲۱ روستا در حوزه آب بندان و گردشگری در قالب این طرح اجرا شد.

  2 مرداد 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70751
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام