مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:
افرایش تردد مرز اینچه برون به 120 دستگاه / انتقال 5400مسافر به مرز مهران

مصدقی 11

مدیر کل راهداری و حمل و نقل گلستان گفت: تردد پایانه مسافربری اینچه برون پس از رایزنی های مصرانه استاندار و نمایندگان مجلس و اتاق بازرگانی امسال به تردد۱۲۰دستگاه کامیون رسیده است .

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، عادل مصدقی صبح امروز در نشست خبری قرارگاه شهید همدانی هفته دولت ، اظهار کرد: از هفته دولت سال گذشته تا کنون ۲هزار و ۴۷میلیارد تومان پروژه اجرا شده است.

وی افزود: طی سه سال اخیر ۹هزار و ۸۳۱میلیارد تومان یعنی ۹/۸ دهم همت برای توسعه حمل و نقل و‌ بازسازی جاده های استان هزینه شده است.

مصدقی گفت: در طول عمر دولت سیزدهم تعداد ۴دستگاه ماشین آلات راهداری و راهسازی به مجموعه ماشین آلات استان اضافه شده است.

وی بیان کرد: پایانه مسافربری اینچه برون نیز پس از رایزنی های مصرانه استاندار و نمایندگان مجلس و اتاق بازرگانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۴تردد ، در سال گذشته ۹۴ترددو امسال به تردد۱۲۰دستگاه کامیون رسیده است که ترانزیت استان ۳۳درصد رشد داشته است.

مصدقی در رابطه با انتقال زائران اربعین نیز گفت: تا به امروز ۲۸۴سرویس با تعداد ۵ هزار و ۴۰۰ مسافر از استان به سمت مرز مهران و ۱۰۸سرویس با تعداد ۳هزار و ۱۳۳مسافر از مرز به سمت استان تردد انجام شده است.

وی افزود: در هفته دولت امسال ۱۲۸ پروژه با مبلغ یکهزار و ۴۳۷میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود. 

  30 مرداد 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70819
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام