معاون امور اقتصادی استانداری گلستان:
دولت را صادقانه نقد کنید/ اینچه برون همچنان نقطه قوت اقتصادی گلستان است

معاون امور اقتصادی استانداری گلستان  گفت: سعی کنید دولت را صادقانه نقد کنید چرا که نقد صادقانه موجب رشد می شود

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید محمد دهنوی ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: اساسا توسعه همه جانبه نیازمند همکاری و توجه به قوانین است .

وی افزود: اینچه برون همچنان نقطه قوت توسعه صادراتی گلستان و ایران است اما اینکه زیر ساخت های آن کند انجام شد به دلیل این بوده در برخی جاها قوانین اجرا نمی شود و هر بخشی میخواهد جداگانه تصمیم بگیرد و‌ چنانچه هر دستگاهی بر اساس قوانین کار خودش را انجام دهد مشکلات توسعه ای این منطقه سریعتر حل می شود.

دهنوی گفت: مسأله انتقال برق به منطقه اینچه برون در حال انجام است و امید داریم هفته دولت سال آینده این منطقه دارای فاز برق شود.

وی بیان کرد: برخی افراد وام های کلان دریافت می کنند و هیچ سختی برای دریافت ندارند و برخی به شدت برای دریافت حتی یک وام کوچک سرگردان شوند و باید پرسید این منابع بانکی کجا می رود.

دهنوی افزود:  در دولت سیزدهم بالغ بر ۳۸۰میلیارد تومان از مطالبات بانکی به بانکهای استان بازکردانده است  و کشت قراردادی در استان ۶۳۰درصد افزایش داشته است و گلستان نخستین استان کشور در تولید قراردادی دام شناخته شده است.

  31 مرداد 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70827
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام