معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان :
تکمیل ۸۰۰طرح عمرانی نیمه تمام استان ۵۶همت اعتبار نیاز دارد

معاون امور عمرانی استانداری گلستان گفت: تکمیل ۸۰۰پروژه  عمرانی باقی مانده از گذشته ۵۶هزاررمیلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، مهیایی ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد ، اظهار کرد: از تعداد ۱۲۰۰پروژه نیمه تمام استان در دولت شهید رییسی تعداد ۴۵۰پرپژه تکمیل شد و تکمیل تعداد ۸۰۰پروژه هم نیازمند ۵۶هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: منابع استانی امکان تکمیل این تعداد طرح را ندارد و نمی توان آنها را در بازه یک تا دوساله آنها را به انجام رساند.

مهیایی گفت: پروژه سد نرماب یکی از بزرگترین پروژه هایی بود که عملیات اجرایی آن در دولت سیزدهم آغاز شد ، کار ساخت بدنه سد به طور صد درصد به اتمام رسید که برای تکمیل این پروژه یکهزار و ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار به آن تزریق شده و برای آبگیری مرحله اول آن ۲هزار و ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

وی ادامه داد:در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، مجموع کل اعتبارات عمرانی استان ۳۱۰ هزار میلیارد ریال بود که برای حدود ۴۵۰ پروژه هزینه شد.

وی اضافه کرد: مدول اول فاضلاب گنبدکاووس با ۱۳ هزار میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری ۳۰ هزار نفر قرار گرفت.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اقدامات شاخص انجام شده گفت: اجرای طرح ملی فیبررسانی و ارتقای زیرساخت لازم به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال، بازسازی ۵۶۰ حلقه چاه آب، ایجاد مخارن ۵۰ هزار مترمکعبی آب، لکه‌گیری و آسفالت معابر، احداث ۳۰ کیلومتر فاضلاب، رفع نقاط حادثه‌خیز استان از ۹۵ نقطه به ۶۰ نقطه، افتتاح ۴۵ پروژه ورزشی، افتتاح ۱۰۰ مدرسه، احداث و توسعه پست برق بخشی از پروژه‌های انجام شده است.

  2 شهریور 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70837
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام