مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان:
افتتاح ۱۰ پروژه به ارزش هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان: تعداد، ۱۰ پروژه به ارزش هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ساخت ۲۱ پروژه نیز با اعتبار هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، ایرج حیدریان امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: ۳۱ پروژه به ارزش سه هزار و ۱۹ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که  از این تعداد، ۱۰ پروژه به ارزش هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ساخت ۲۱ پروژه نیز با اعتبار هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

۳۱ پروژه به ارزش سه هزار و ۱۹ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در گلستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۱۰ پروژه به ارزش هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ساخت ۲۱ پروژه نیز با اعتبار هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان، نیاز آب آشامیدنی گلستان در افق سال ۱۴۲۵ را حدود ۱۸۲ میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: با توجه به این مساله، برنامه‌ریزی ما برداشت ۷۴ میلیون مترمکعب آب در بخش منابع آب زیرزمینی، ۷۱ میلیون مترمکعب در بخش آب سطحی و ۳۶ میلیون مترمکعب از آب‌های نامتعارف دریا است.

وی از احداث و بهره برداری شبکه فرعی مدرن آبیاری و زهکشی قره سو، زرینگل در سطح چهار هزار هکتار و احداث و بهره برداری زهکشی اراضی اولویت دار در سطح سه هزار هکتار خبر داد.

حیدریان اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۵۷۱ لیتر بر ثانیه با ۳۰ حلقه چاه به حجم آب آشامیدنی استان اضافه شده و ۳۰ هزار متر مکعب مخزن تکمیل شده است.

وی افزود: تأمین آب شرب به میزان ۵۷۵ لیتر بر ثانیه، حفر و تجهیز ۳۰ حلقه چاه، تکمیل ۳۳ هزار متر مکعب مخزن بتنی، اجرای خطوط جمع آوری و انتقال به طول ۳۸ کیلومتر و احداث ۲ ایستگاه پمپاژ از جمله اقداماتی است که در حوزه آبرسانی انجام شده است.

  31 مرداد 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70825
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام