معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان:
امسال مجوز استخدام ۸۳ معلول در ادارات استان اخذ شد

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان گفت: مسال مجوز استخدام ۸۳ معلول در ادارات استان اخذ شد که در آزمون مربوطه ۳۳۰ نفر شرکت کردند و سهم این استخدامی‌ها برای بهزیستی ۱۲ نفر است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا،  محمدرضا فشایی صبج امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی گلستان اظهار کرد:این اداره با استخدام ۷۵ معلول، بیشترین سهم را در بین ادارات استان دارد.

وی افزود: امسال مجوز استخدام ۸۳ معلول در ادارات استان اخذ شد که در آزمون مربوطه ۳۳۰ نفر شرکت کردند و سهم این استخدامی‌ها برای بهزیستی ۱۲ نفر است.

فشایی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه دانش‌آموزی، دانشجویی دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد به ترتیب ۲ هزار و ۷۱۹ نفر، ۳۹ و نیز ۴۱۷ نفر بود و ۱۴۹ نفر هم در بخش توانبخشی از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: سال گذشته ۲۵ هزار و ۸۷۲ پرونده مددجویان به بخش خصوصی و مراکز مثبت زندگی داده شد که امسال این عدد ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان گفت: ۲۹ نوزاد و کودک زیر پنج سال در شیرخوارگاه تحت پوشش این اداره کل در گرگان نگهداری می‌شوند.

وی گفت: ۶۴ هزار و ۲۵۰ نفر تحت پوشش این اداره هستند که ۵۷ هزار و ۱۲۱ نفر در حوزه توانبخشی و هفت هزار و ۱۲۹ نفر در حوزه زنان سرپرست خانوار خدمات می‌گیرند.

 

  2 شهریور 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70839
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام