سرپرست انتظامی ترکمن خبرداد؛
دستگیری عامل قتل مرد ۳۰ ساله در بندر ترکمن

سرپرست انتظامی شهرستان ترکمن از دستگیری عامل قتل مرد ۳۰ ساله در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ ابراهیم زارع اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مردی ۳۰ ساله در یکی از محلات شهر بندرترکمن بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، طی عملیاتی ضربتی قاتل که مردی ۴۰ ساله بود را در کمتر از ۱۰ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان ترکمن با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

زارع با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، اظهار کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به کارکنان انتظامی اطلاع دهند.

  10 شهریور 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70862
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام