۶۵ درصد توتون کشور در گلستان تولید می‌شود

توتون

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۶۵ درصد توتون کشور در این استان تولید می‌شود که باید از فعالان این بخش بیش از پیش حمایت کرد.

به گزارش گلستان فردا، درویشعلی حسن زاده امروز  در نشست میز توتون کشوری در اتاق بازرگانی گرگان، اظهار کرد: توتونکاران انتظار دارند خرید محصول تولیدی آن ‌ها به صورت عادلانه و بدون صورت گیرد.

وی که نمایندگی استانهای گلستان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و کردستان در کارگروه ملی توتون را برعهده دارد، گفت: قیمت پیشنهادی خرید توتون در سال کشاورزی جاری در این کارگروه طرح و دفاع شد ولی به جمع بندی نهایی نرسید.

وی ادامه داد: در این کارگروه ملی تاکید این شد که شرکت دخانیات و سایر شرکت‌های قرار دادکت توتون، به سمت خرید محصول براساس درجه بندی کیفیت رفته تا حق و حقوق کشاورزان رعایت و دچار ضرر نشوند.

خرید محصول توتون از کشاورزان مهر تا آبان ماه صورت می‌گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان خواستار جلوگیری از قاچاق کالا در اجرای بندالحاقی ماده ۷۳ برنامه توسعه هفتم برای صنعت دخانیات کشور شد و گفت: در صورت رخ ندادن جلوگیری از قاچاق کالا ، اجرای این بند الحاقی به ضرر انجمن تنباکو معسل مبنی بر وضع مالیات بر ارزش افزوده ولحاظ افزایش سالانه ۲۰ در صد مالیات خواهد شد.

 

  22 مهر 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70953
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام