میرمحمد غراوی:
شهردار باید تخصص و مدیریت امور شهری را داشته باشد

میرمحمد غراوی عصر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری کلاله که با معرفی شهردار جدید کلاله همراه بود، افزود: شهردار قبلی کلاله نه تنها برای این شهر و مردمش مفید نبود، بلکه مضر هم بود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ وی همچنین گفت: کلاله پیش ازاین به عنوان یکی از شهرهای مطرح و رو به توسعه استان به شمار می رفت ولی یک سال و نیم است که با رکود رویرو شده و به شهری بدهکار تبدیل شده است.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: شورای شهر افرادی را که توانمندی و تخصص اداره امور شهری را ندارد، نباید به عنوان شهردار تایید و معرفی نمایند.
غراوی تصریح کرد: پرونده عملکرد شهردار پیشین کلاله را شخصا پیگیری، تکمیل و برای پاسخگویی در اختیار مراجع ذیصلاح قرار خواهم داد.
شهردار پیشین کلاله حدود دو ماه قبل استیضاح و از کار برکنار شده بود و در این مدت شهرداری کلاله به وسیله سرپرست اداره می شد.
به گزارش ایرنا، در این جلسه فرماندار کلاله هم از آمادگی قشرهای مختلف مردم این شهرستان برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبرداد.
محمد حمیدی گفت: در نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالگرد ورود پیروزمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وطن، آیین های دهه فجر در فرودگاه قدس کلاله با شرکت قشرهای مختلف مردم همراه با مراسم متنوع برگزار می شود.
در ادامه جلسه شورای اداری کلاله ، طی حکمی از سوی استاندار گلستان خلیل سعدی به عنوان شهردار جدید کلاله معرفی شد.
شهردارجدید کلاله دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و پیش ازاین درسمت های بخشدار بخش های مرکزی کلاله و مراوه تپه، معاون فرماندارکلاله و دبیر دبیرستانهای گنبدکاووس مشغول خدمت بوده است.

  7 بهمن 1397
بخش : کلاله / جامعه
کد خبر: 61024
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام