دبیر مجمع نمایندگان گلستان:
نجات پنبه گلستان نیازمند تدبیر ویژه دولت است

دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: کشاورزان گلستانی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و نجات پنبه گلستان به تدبیر ویژه دولت نیاز دارد.

شهرام کوسه غراوی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری گلستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزان گلستانی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و مطالبات آن ها در خرید تضمینی محصولات کشاورزی پس از چندین ماه هنوز پرداخت نشده است.

 نماینده کلاله، مینودشت، مراوه ‌تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گلستان با مشکلات جدی در حوزه های مختلف مواجه است و حل این مشکلات و به ویژه نجات پنبه گلستان به تدبیر دولت نیاز دارد.

وی افزود: در حال حاضر بزرگراه‌ها و آزادراه گلستان به اصلاح و راه‌های روستای و راه‌های مواصلاتی استان به توجه ویژه نیاز دارند.

کوسه غراوی اضافه کرد: راه آهن گرگان – مشهد یکی از آرزوهای دیرینه مردم گلستان است و انتظار داریم حداقل از گرگان تا کلاله در آینده نزدیک اجرایی شود.

وی تصریح کرد: حل مشکل آب شرب برخی از روستاهای استان، اجرای پروژه‌های آشوراده، بزرگراه نوکنده و آزادراه ‌هایی که هر روز در آن تصادف رخ می‌دهد از درخواست‌های ماست که امید داریم دولت به حل آن ها توجه ویژه داشته باشد.

غراوی در پایان از رئیس جمهور خواست برای بیان مشکلات استان وقت اختصاصی در اختیار مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

  25 دی 1397
بخش : سیاسی / مجلس
کد خبر: 60911
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام