موضوع میله گردهای مفقودی راهداری کلاله وارد فاز دیگری شد؛
یک تفاهم‌نامه و دو سند/ تفاهمنامه ای که فرماندار وقت کلاله از آن اطلاعی ندارد! /سند

دو سند از یک تفاهم نامه در خصوص میله گردهای مفقود شده راهداری کلاله به در اختیار این پایگاه خبری تحلیلی قرار گرفت.

به گزارش گلستان فردا، روز ۲۹ بهمن ماه امسال، خبر برگشت حدود ۴ تن میله گرد ۳۲ از یک آهن فروشی همه مردم را به تعجب وا داشت.

حال این که این میله گردها چگونه سر از شهرستان آزادشهر(حدود ۶۰ کیلومتر دورتر از کلاله) درآورده مشخص نیست!

برخی مدعی هستند که مقدار این میله گردها بسیار بالاتر از این ۴ تن است و بالای ۲۰ تن می باشد.

حالا بعد از بیش از ۳۴ روز از پیدا شدن این میله گردها، هنوز اسرار این میله گردها کشف نشده است.

رئیس جدید اداره راهداری کلاله در این خصوص اظهار بی اطلاعی می کند و مدعی است که هیچ سندی در اداره راهداری در خصوص واگذاری میله گردها به فرد یا افراد وجود ندارد.

ابراهیمی، فرماندار فعلی کلاله هم مدعی است که در این خصوص اطلاعی ندارد و علی رغم رویه معمول که باید اسناد توافق نامه های ادارات در فرمانداری هم باشد، سندی در این خصوص در فرمانداری کلاله موجود نمی باشد.

تنها سندی که در این خصوص آنهم به شکل رونوشت موجود است دارای دو توافق نامه مجعول است که باید فرماندار قبلی کلاله و مدیر کل راهداری استان در خصوص آن پاسخ دهند.

تصاویر زیر مربوط به این تفاهم نامه است.

تصویر بالا و تصویر پایین، دو سندی است که مربوط به توافق اصلی و مورد تایید علی اصغر بیانی، فرماندار سابق کلاله است.

تصویر پایین سندی است که به عنوان توافق نامه ای مطرح است که علی اصغر بیانی، فرماندار سابق و محمد ابراهیمی تودرواری، فرماندار فعلی شهرستان کلاله از آن بی اطلاع هستند.

در تصویر اول مواردی مشاهده می شود که بیانی(فرماندار وقت کلاله) در گفتگو با خبرنگار ما ، به آنها اشاره می کند و در خصوص تصویر دوم که آنهم در همان تاریخ نوشته شده، اظهار بی اطلاعی می کند!.

حال مشخص نیست که بر چه اساسی آنهم در یک روز دو تفاهم نامه تهیه می شود ولی در یکی امضاء طرفهای اصلی وجود دارد ولی در دومی نه ؟.

اگر به این اشاره شود که تعهد دومی که به شکل الحاقی به این تفاهم نامه اضافه شده، یک تفاهم نامه شهرستانی است، اولا : آیا این امر یک رویه قانونی است؟ و ثانیا: چرا فرماندار وقت از آن بی اطلاع بوده است؟ و سوم اینکه چرا تاریخ این دو تفاهم نامه در یک روز ثبت شده است؟.

در تفاهم نامه اول، وظایف راهداری: تامین بخشی از دستگاههای راهسازی، نظارت بر اجرا و معرفی خیرین به استانداری برای دریافت معدن و پیگیری و اجرای آسفالت درج شده است.

در تفاهم نامه دوم ، وظایف راهداری در اولین بند به تحویل ۱۱ بندیل میله گرد موجود در اداره راهداری تاکید شده است!؟ همچنین بقیه وظایف راهداری ، تحویل ۱۴ عدد باکس بتنی، همکاری لجستیک به مجمع توسط راهداری و در انتها نیز تاکید شده که تفاهم نامه می تواند در ادامه کار، بندهای دیگری به آن اضافه شود.

این تفاهم نامه دوم به امضاء یک کارشناس از اداره کل راهداری، نصرت برزگر از مجمع خیرین و قاسم دبوری، رئیس قبلی اداره راهداری شهرستان کلاله رسیده است.

حال باید هم اداره کل راهداری استان و هم مجمع خیرین شهرستان در این خصوص پاسخ گوی افکار عمومی باشند تا رفع شبهه از این موضوع شود.

  3 فروردین 1400
بخش : کلاله / اقتصادی
کد خبر: 64163
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام