مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:
امضای تفاهم نامه همکاری میان هلال‌احمر گلستان و اداره کل راهداری استان

تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جهت گسترش همکاری در حوزه تبادل اطلاعات به امضا رسید.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هروی با اعلام این خبر گفت: هدف از انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه بهره برداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و انتقال تجارب و تبادل اطلاعات علمی و آموزشی طرفین است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه ضمن اشاره به توافقات مهم و اساسی میان دو مجموعه خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تصاویر دوربین های نظارت تصویری نصب شده در محورهای مواصلاتی استان به منظور رصد و بررسی محورها در زمان وقوع حوادث احتمالی، در اختیار مرکز کنترل جمعیت هلال احمر قرار گیرد. 
وی در پایان افزود: برقراری کانال بی سیم مشترک، بهره مندی بهینه از سیستم های its و آموزش اکیپ های راهداری و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای در حوزه امداد و کمک های اولیه از دیگر مفاد این تفاهم نامه مشترک است.
همچنین مهندس میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این جلسه گفت: این تفاهم نامه به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از سامانه ها و سیستم های مشترک در جهت نقش آفرینی مؤثر و همه جانبه در بحث جاده ای و راه ها، به امضای طرفین رسیده است.

  1 اسفند 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63244
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام