فرماندار کلاله:
۲۷۳ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

فرماندار کلاله گفت: ۲۷۳ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله افتتاح وعملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، فرهاد شیبک در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با بیان این مطلب اظهار کرد:در ایام الله دهه فجر؛ تعداد ۴۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان به بهره برداری و ۳۰ پروژه با اعتبار ۹۷ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان در کلاله کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: به همین مناسبت نیز ۲۰۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان افتتاح می شود که با اجرای این طرح ها؛ بستر اشتغال ۲۱۹ نفر در شهرستان فراهم می گردد.

فرماندار کلاله در ادامه مهم ترین پروژه های اقتصادی و عمرانی قابل افتتاح را بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۷/۵ میلیارد تومان، بهره برداری از پروژه مقاوم سازی مسکن روستایی ۵۳۸ خانوار با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، افتتاح مزرعه گردشگری با اشتغال زایی ۱۰ نفر و افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی با اشتغال زایی ۳ نفر عنوان کرد.

  12 بهمن 1400
بخش : کلاله / اقتصادی
کد خبر: 66274
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام