معاون رئیس جمهور:
۲ هزار واحد اقتصادی راکد در روستاها سال آینده احیا می شود

معاون رئیس جمهو گفت: یکی از برنامه های دولت برای سال آینده احیای ۲ هزار واحد اقتصادی راکد در مناطق روستایی است.

به گزارش گلستان فردا، سید امیرحسین مدنی در حاشیه بازدید از روستای «پنج پیکر» اظهار کرد: یکی از برنامه های دولت برای توسعه اقتصادی روستاها، حمایت از ایجاد اشتغال برای 500 هزار نفر است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: این طرح و منابع مالی آن با همکاری مجلس و از محل تبصره 16 و 18 تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی واحدهای تولیدی و اقتصادی راکد در روستاهای کشور گفت: دو هزار واحد اقتصادی روستایی که راکد هستند در کشور شناسایی شده است که در سال 1401 بحث احیای آنها را دنبال می کنیم.

مدنی افزود: فروش محصولات روستایی و ارگانیک، صنایع دستی و سایر توانمندی های روستاها یکی دیگر از دغدغه های ماست و برای همین قرار است بازارچه های روستایی را ایجاد کنیم.

وی گفت: این بازارچه ها برای 500 مسیر اصلی تردد و ترانزیتی پیش بینی شده که شروع آن از استان های گلستان و گیلان خواهد بود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور افزود: روستاییان می توانند محصولات کشاورزی را در قالب محصولات ارگانیک و به صورت مستقیم در این بازارچه ها عرضه کنند.

  13 اسفند 1400
بخش : کلاله / اقتصادی
کد خبر: 66478
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام