مدیرکل بهزیستی گلستان:
۲ مرکز توانبخشی در کلاله و مراوه‌تپه راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: مرکز توانبخشی برای کودکان کم شنوا و ناشنوا در مراوه‌تپه و مرکز توانبخشی جسمی حرکتی در کلاله به صورت یارانه‌ای و رایگان راه اندازی می‌شود. 

به گزارش گلستان فردا، عارف کیانی در نشست با فرمانداران و مدیران بهزیستی چهار شهرستان شرق گلستان به میزبانی کلاله اظهار کرد: علاوه بر موافقت بهزیستی برای راه اندازی چهار مرکز مشاوره خانواده، با درخواست شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه نسبت به ایجاد مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد نیز موافقت شد.

فرماندار کلاله در این نشست با اشاره به وجود پنج هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی در شهرستان، گفت: بهزیستی به دلیل طیف آسیب پذیر تحت پوشش از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است.

فرهاد شیبک بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت توجه به قشرهای محروم و آسیب پذیر جامعه به‌ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است و در هر شهرستانی نیز باید این سیاست دنبال شود.

وی خواستار تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و راه اندازی مراکز توانبخشی در کلاله شد.

نماینده مردم حوزه شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حضور میدانی مدیران استانی در شهرستان‌ها باعث لمس مشکلات مردم از نزدیک و رسیدگی به مطالبات آنان خواهد شد.

رضا آریان پور به نقش نظارتی مجلس بر عملکرد مدیران اشاره کرد و افزود: نامه نگاری باعث رفع مشکلات مردم نخواهد شد و مدیران باید میدانی و مستقیم وارد عمل شوند و مشکلات را مرتفع کنند.

وی بر تجهیز چهار شهرستان به امکانات مورد نیاز، راه اندازی مرکز توان بخشی و تامین نیروی انسانی ادارات بهزیستی شرق استان تاکید کرد.

در نشست فرمانداران و مدیران بهزیستی چهار شهرستان و مدیرکل بهزیستی گلستان با همراهی نماینده مردم حوزه شرق استان در مجلس، مشکلات مربوط به حوزه بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت.

  16 شهریور 1401
بخش : کلاله / جامعه
کد خبر: 67590
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام