معاون سیاسی استاندار گلستان:
توجه به وحدت موجب خنثی کردن توطئه دشمنان می شود

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توجه به وحدت و انسجام که مورد تاکید قرآن کریم، سیره نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار (ع) است و نیز در منویات رهبر معظم انقلاب و امام راحل دیده می‌شود، برای خنثی کردن توطئه دشمنان امری حیاتی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سیدعلی مهاجر امروز در جمع علما و روحانیون مراوه‌تپه در حوزه علمیه چنارلی این شهرستان مرزی اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی و نرم خویش به دنبال خدشه وارد کردن به باورها و ارزش‌های اسلامی مردمان ما بالاخص نسل جوان هستند که برخی نوجوانان و جوانان ما در بحث اغتشاشات و کشف حجاب با دشمن همراهی کردند.

وی افزود: روشنگری علما و روحانیون سبب شد تا اقشار مختلف مردم کنار هم بایستند و نقشه اخیر دشمنان در بحث اغشاشات را خنثی کنند.

مهاجر با تاکید برضرورت تلاش بیشتر علما و روحانیون برای انس بیشتر گروه‌های مختلف مردم بویژه نسل جوان با آموزه‌های دینی و احکام اجتماعی آن مانند ضرورت رعایت حجاب افزود: فاصله گرفتن از آموزه‌های دینی و اسلامی سبب بروز آسیب‌های اجتماعی و ارتکاب گناه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه امروز ستاد استانی نکوداشت دویست و نودمین سال تولد مختومقلی فراغی در مراوه‌تپه، افزود: برای نخستین بار کمیته روحانیت در ستاد پیش بینی شد تا از نقطه نظرات ارشادی این قشر در برگزاری مطلوب آیین‌های بزرگداشت این شاعر و عارف شهیر ترکمن که مایه افتخار استان گلستان و ایران است، استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به انتخابات امسال هم اشاره کرد و برلزوم آگاه سازی مردم از سوی علما و روحانیون برای حضور پرشور در این عرصه مشارکت سیاسی تاکید کرد و گفت: مجموعه مجریان انتخابات هم تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم که حق الناس است به‌کار خواهند گرفت.

مهاجر گفت: در گلستان به سبب برخی اختلافات و سیاسی بازی‌های قدیمی، میانگین درآمد مردم این استان بسیار پایین است که دولت سیزدهم و شخص استاندار بدور از حاشیه‌های سیاسی، بدنبال ارتقای سرانه درآمد مردم و رفع کمبودها و عقب ماندگی‌ها در بخش‌های گوناگون هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته بالاخص در راهپمایی روز قدس از آرمان ملت فلسطین که اهل سنت هستند، دفاع می‌کند بنابراین در نگاه نظام اسلامی ما و رهبران و مدیران آن نگاه قومیتی و مذهبی وجود ندارد.

  8 فروردین 1402
بخش : کلاله / سیاسی
کد خبر: 68935
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام