مصدق معاون برنامه ریزی فرماندار کردکوی:
سیاستگذاری و نظارت مهمترین وظیفه ستاد تنظیم بازار

یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست مصدق معاون برنامه ریزی فرماندار کردکوی و حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در این جلسه معاون فرماندار با اشاره به اینکه در استانه فرا رسیدن سال جدید قرار داریم خواستار نظارت بیشتر و بهتر دستگاههای نظارتی مرتبط بر بازار در زمینه های گوناگون ازجمله نظارت بر توزیع مواد خوراکی مثل چگونگی توزیع گوشت و مرغ منجمد در بازار شدند. وی افزود؛ دستگاههای یاد شده ضمن پایش روزانه از چگونگی وضعیت سطح بازار که با هدف جلوگیری از افزایش قیمتها انجام می گیرد،گزارشی از وضعیت بازار را بصورت هفتگی جمعبندی کرده و به فرمانداری ارسال نمایند . معاون فرماندار همکاری و همراهی همه دستگاههای مرتبط در این زمینه را خواستار شدند و از شهرداری و شورای شهر خواست ضمن همکاری بیشتر در این زمینه، هماهنگی های لازم را با ستاد تنظیم بازار در زمینه نحوه ی ایجاد بازار سالانه در پایان سال در سطح شهر کرکوی داشته باشند.
دوگانه سوز کردن نانوایی های و بعضی دیگر از صنوف مرتبط،جذب و توزیع اقلام خوراکی بویژه کالاهای اساسی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و تصمیم گیری شد.

  29 دی 1397
بخش : کردکوی / اقتصادی
کد خبر: 60946
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام