خیز بلند مدیر احمدی نژادی برای آموزش و پرورش کردکوی

http://img6.irna.ir/1395/13950727/82271953/82271953-71100908.jpg

بنا برشنیده ها قرار است قربان راییجی که در دوره محمود احمدی نژاد مدیر آموزش و پرورش بندرترکمن بود و آشکارا سنگ احمدی نژاد و مشایی را به سینه می زد؛ با حمایت نهان و آشکار چند دلّال اصلاح طلب که معمولا در همه نوع آش های انتخاباتی و انتصاباتی نقش نخود را بر عهده دارند؛ این بار کلید آموزش و پرورش کردکوی به او سپرده شود.

این در حالیست که شخص مورد نظر رفاقت نزدیکی با گوهری راد مدیرکل آموزش داشته و در ماههای گذشته نیز سر و صدای زیادی برای انتصاب وی به عنوان مدیر آ پ بندرگز ایجاد شده بود که البته  حسین احمدی فرماندار بندرگز تمام قد در برابر رفیق بازی های مدیرکل آ. پ ایستاد و نگذاشت قربان راییجی به مدیریت ارشد بندرگز تحمیل شود.

به نظر می رسد قربان راییجی تمایل دارد ۲ سال آخر خدمت خود را با مدیریت سپری کند و البته نگاه عمیقی هم به بستر سازی برای انتخابات مجالس آتی دارد که سبب شده است؛ هم گوهری راد برایش لوتی گری کند و به قول خودمانی " یک حالی به او بدهد "؛ هم کاسبان اصلاح طلب و نخودهای هر آش سکوت کنند و هم اینکه بوق چی های مجازی اصلاح طلب که از هیچ قُدقُدی در هیچ زمینه ای دریغ نمی کنند؛ مجاب به سکوت شوند.

اینکه گوهری راد به هر قیمتی به دنبال چِپاندن دوست نزدیک خود در یکی از شهرهاست؛ طبیعی جلوه می‌کند اما این وسط فرماندار کردکوی با چه روشی ( تهدید یا تطمیع  ) مجبور به سکوت شده است؛ در روزهای آینده مشخص خواهد شد !

  25 فروردین 1398
بخش : کردکوی / داخلی
کد خبر: 61725
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام