مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:
آزمایشگاه سیار در مدارس گلستان راه اندازی می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: آزمایشگاه سیار در مدارس گلستان راه اندازی می شود.

احسان گوهری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استفاده از آزمایشگاه سیار برای مدارسی که امکانات آزمایشگاهی ندارند یکی از راه های برطرف کردن نیازهای دانش آموزان است.

وی با بیان این که در گنبدکاووس و کلاله آزمایشگاه سیار داریم، افزود: در حال خریداری وسیله نقلیه جدید برای افزایش و تجهیز آزمایشگاه سیار هستیم و این امر در راستای عدالت آموزشی صورت می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: همچنین مقرر شده که پنج وسیله نقلیه آموزش و پرورش را برای ایجاد کتابخانه سیار در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

گوهری راد گفت: کانون پرورش فکری، آن وسیله نقلیه را به کتابخانه سیار تبدیل کرده و دانش آموزان مدارس از آن استفاده خواهند کرد.

وی تصریح کرد: سه خودرو هم برای آزمایشگاه مرکزی در نظر گرفته شده و با تجهیز آن دیگر از آن استفاده دیگری نمی توان کرد و باید فقط در مدارس فعالیت کند.

گوهری راد خاطرنشان کرد: ایجاد یک آزمایشگاه در مدرسه هزینه بالایی نیاز دارد ولی  با ایجاد آزمایشگاه سیار و نظارت مدیریت قوی در طول یک روز می توان به چند مدرسه خدمات رسانی کرد.

وی بیان کرد: با بهره‌گیری از یک آزمایشگاه خوب امکان تدریس عملی برای هر درس فراهم می‌شود و دانش آموزان می‌توانند نوآوری‌های خود را در مدرسه و جامعه نشان دهند.

  2 بهمن 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 60966
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام