برخورد با عاملان کوتاهی عرضه خوراک دام در گلستان

استاندار گلستان دستور داد تا با عاملان کوتاهی عرضه خوراک دام در استان که منجر به تلف شدن دام ها شد، برخورد شود.

به گزارش گلستان فردا، روز سه شنبه فیلمی از تلف شدن دام‌ها در شهرستان کردکوی در فضای مجازی منتشر شد که در آن بیان شده بود که دام‌ها در اثر تامین نکردن علوفه تلف شده‌اند.

به دنبال انتشار این خبر استاندار گلستان دستور داد تا با عاملان کوتاهی عرضه خوراک دام برخورد شود.

با دستور استاندار گلستان تیمی متشکل از سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سرپرست بازرسی استانداری و مدیر کل جهاد کشاورزی استان از حادثه تلف شدن دام در یکی از روستاهای توابع شهرستان کردکوی بازدید کردند.

استاندار گلستان تاکید کرد: هرگونه کوتاهی از سوی هر مقامی در زمینه عدم تخصیص خوراک دام به پرورش دهندگان محلی با توجه به بارش سنگین برفی که در این منطقه طی هفته‌های اخیر رخ داده است، پذیرفته نیست.

علی محمد زنگانه افزود: یقیناً با مسببین این حادثه برخورد قاطع خواهد شد و اگر کوتاهی مسئولان امر اثبات شود، عزل خواهند شد.

وی بیان کرد: باید خسارت ایجاد شده برآورد و هرچه سریع‌تر جبران شود.

زنگانه گفت: در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، این گونه کوتاهی‌ها، نابخشودنی است و دولت بر حمایت از تولیدکنندگان تاکید دارد.

  3 اسفند 1400
بخش : کردکوی / اقتصادی
کد خبر: 66377
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام