شهردار کردکوی:
جمع آوری سگهای بلاصاحب همچنان ادامه دارد

شهرداری کردکوی گفت: جمع آوری و نگهداری از سگهای بلا صاحب شهر کردکوی همچنان در دستور کار واحد خدمات شهری شهرداری کردکوی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، ابراهیم جرجانی اظهار کرد:: با تلاش واحد خدمات شهری جمع آوری سگهای بلاصاحب همچنان ادامه دارد و به تازگی شاهد کاهش پرسه زنی سگهای بلاصاحب در سطح شهر هستیم.

شهردار کردکوی با اشاره به همکاری برخی ادارات و دستگاه‌های دخیل در این امر افزود: از دستگاه‌ها و ادارات مربوطه می‌خواهیم که به همکاری بیشتر خود با شهرداری ادامه دهند تا بتوانیم شهر ایمن از حیث مخاطرات سگهای بلا صاحب داشته باشیم.

جرجانی گفت: محیطی به مساحت هفتصد متر مربع با سايبان و فضاي قرنطينه جهت اسکان برای سگ های بلاصاحب فراهم شده است که در فاز اول ۵۰ قلاده و در فاز دوم که در حال اجرا است حدودا ۶۰ قلاده سگ بلاصاحب زنده گیری شده است.

به گفته شهردار کردکوی، قرنطینه کردن مکان نگهداری و واکسینه  و سمپاشی محیط بخشی از اقداماتی است که با همکاری ادارات مربوطه در این طرح اجرائی شده است.

  9 مرداد 1402
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 69702
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام