شهردار کردکوی:
نظافت شهری از برنامه های اولویت دار شهرداری کردکوی است

شهردار کردکوی گفت: نظافت شهری از برنامه های اولویت دار شهرداری است و برای رفاه حال شهروندان این مهم در دستور کار جدی قرار گرفته است.

ابراهیم جرجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان فردا اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و وظایف مدیران شهری ، توجه ویژه به موضوع نگهداشت شهر است و انجام بازدید های میدانی مستمر محلات موجب کنترل و نظارت دقیق تر بر امر نگهداشت شهر و سرعت بخشی در امر خدمات رسانی مطلوب تر به محلات می شود .
وی افزود: خدمات شهری جزو اولین و مهم ترین وظیفه شهرداری‌ها به شمار می‌آید چراکه شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوت از جمع آوری زباله و آسفالت خیابان‌ها تا زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری هستند و مسئولیت ارائه این خدمات متفاوت به شهروندان را شهرداری برعهده دارد و ارائه خدمات شهری، زندگی شهری را تداوم می‌بخشد.
جرجانی گفت: امروز نیازهای جامعه شهری اشکال متنوعی به خود گرفته است و رشد جمعیت شهرنشین با افزایش گستره و نوع خدمات همراه بوده لذا ضرورت ارائه خدمات و تناسب ساختن آن با استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی فضای شهر اجتناب ناپذیر است.
شهردار کردکوی بیان کرد: برنامه های زیادی برای توسعه شهر کردکوی از نظافت گرفته تا توسعه فضای سبز و ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان و گردشگران در نظز گزفته شده است که امید داریم به سرعت  بتوانیم آن ها را اجرائی کنیم.

  25 دی 1400
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 66143
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام