مدیر شعب بانک مهر ایران گلستان:
اعطای بیش از 19هزار فقره وام از ابتدای سال تا کنون/ کمترین میزان مطالبات بانکی را داریم

مدیر شعب بانک مهر ایران استان گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون 19هزار و 511 فقره وام به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محسن عسکری صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: برای تعداد 19 هزار و 511 فقره وام مبلغ یکهزار و 367 میلیارد تومان تسهیلات 4درصدی پرداخت شده است.

وی افزود: در مدت 5ماهه امسال نیز تعداد 6هزار و 466 فقره افتتاح حساب به صورت انلاین صورت گرفته است و در همین مدت 6هزار و 350فقره وام انلاین پرداخت شده است.

عسکری بیان کرد: سال گذشته تعداد مشتریان این بانک بیش از 277 هزار نفر بوده که و این تعداد را تا پایان سال قطعا به 350 هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: منابع بانک مهر ایران نیز از 58همت به 200همت رسیده است و تا سه سال آینده طبق برنامه ریزی انجام شده به یکهزار همت خواهد رسید و در نظر داریم این منابع را در استان به 60 همت برسانیم.

مدیر شعب بانک مهر ایران گلستان افزود : از تعداد 19 هزار و 511 فقره وام تعداد 116 فقره آن مربوط به مشاغل خانگی با مباغ 7 میلیارد تومان در مدت 5 ماهه امسال بوده است.

عسکری افزود: 37درصد رشد منابع بانک مهر ایران در استان گلستان بوده است.
وی با بیان اینکه این بانک کمترین میزان مطالبات را در استان از وام گیرندگان دارد، اظهار کرد: 38صدم درصد کل مطالبات این بانک از مشتریان است.
عسکری گفت: بانک مهر ایران جزو چند بانک اول کشور در جذب سپرده است و جزو یکهزار بانک برتر جهان نیز شناخته شده ایم.

وی افزود:در حوزه مسولیتهای اجتماعی نیز این بانک در یکسال اخیر مبلغ 4 و نیم میلیارد تومان در این بخش هزینه کرده است.
عسکری بیان کرد:هدف این بانک هیچگاه کسب سود از نبوده و خدمات رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و با توجه به اینکه در یکسال گذشته 4هزار و 200 میلیارد تومان سود کسب شده اما این مبلغ صرف خدمات اجتماعی شده است.

مدیر شعب بانک مهر ایران گلستان گفت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه 587 فقره وام ازدواج به مبلغ یکهزار و 178 میلیارد تومان پرداخت کرده و تعداد 2 هزار و 645 فقره وام به مبلغ 170 میلیارد تومان در همین بازه زمانی پرداخت شده و هیچ مشتری پشت صف مانده برای اعطای وام نداریم.

وی افزود: استفاده از سفته الکترونیک از دیگر اقدامات مهم این بانک بوده که در دستور کار قرار گرفته و تعداد 738 فقره وام با سفته الکترونیک کمتر از دو ماه انجام شده است.

عسکری گفت: تا کنون نیز تعداد 4 هزار و 671 فقره وام بدون ضامن نیز در 5 ماهه ابتدایی امسال پرداخت شده است.

وی افزود:در اواخر سال گذشته تعداد 100 میلیارد تومان اوراق قرضه در بورس عرضه شده که به طور کامل همه یکصد میلیارد تومان فروخته شد و از استقبال خوبی برخوردار بود.

وی بیان کرد:بانک مهر ایران در راستای تسهیل گروی برای مشتریان تمامی خدمات خود را به صورت انلتین کرده است که رضایتمندی خوبی در پی داشته و ور طرحی جدید یک نرم افزار دیگر با عنوان "کیو بانک" در کافه بازار گذارده شده که به راحتی قابل دانلود و استفاده است.

  8 شهریور 1402
بخش : کردکوی / اقتصادی
کد خبر: 69848
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام