بهره‌برداری از افزایش ظرفیت ۱۶۰ نفری مرکز توسکستان در هفته دولت

طالبی مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: بهره‌برداری از افزایش ظرفیت ۱۶۰ نفری مرکز توسکستان در هفته دولت انجام می شود.

به گزارش گلستان فردا، مهدی طالبی اظهار کرد:  در دولت شهید رئیسی تعداد جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، جلسات کمیته‌ها و مصوبات در این جلسات و تحقق آن بطور میانگین بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافت که ماحصل آن، یکی افزایش ظرفیت مرکز نگهداری معتادان متجاهر ماده ۱۶، در توسکستان گرگان و مرکز ماده ۱۶ مردان و افتتاح یک مرکز ماده ۱۶ مختص زنان در گنبدکاووس است.

وی افزود: تجهیزات موردنیاز مرکز ماده ۱۶ مردان در گنبدکاووس سهمی  خریداری شده و سهمی دیگر در حال خریداری است و از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی برخوردار است.

طالبی گفت: اعتبارات تملک دارایی حوزه ماده ۱۶ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان از ۹۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۱۱ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرد و اعتبار سال گذشته شورا از این محل نیز هشت میلیارد تومان بوده است.

 

  23 تیر 1403
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 70730
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام