به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛
196 طرح عمرانی مینودشت به بهره برداری رسید

بهره برداری از 196 طرح عمرانی و اقتصادی مینودشت به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان آغاز شد.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در آیین افتتاح متمرکز طرح های عمرانی و اقتصادی که روز دوشنبه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت برگزار شد، فرماندار این شهرستان گفت: از طرح های قابل افتتاح، 79 پروژه عمرانی و 117 پروژه نیز اقتصادی است.

سیدرضا طباطایی افزود: هزینه طرح های افتتاحی مینودشت در این ایام فرخنده درمجموع 600 میلیارد ریال است که با بهره برداری از آن برای 257 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر طرح های اقتصادی و عمرانی قابل افتتاح، عملیات اجرایی 19 طرح عمرانی دیگر نیز با اعتبار پیش بینی شده حدود 130 میلیارد ریال آغاز می شود.
طباطبایی، تصفیه خانه شهرک صنعتی و آماده سازی زیرساخت های فاز دوم این شهرک برای سرمایه گذاری، طرح توسعه و خط تولید کارخانه آجر ماشینی، ساختمان شرکت برق در شهر دوزین، آسفالت راه های روستایی و معابر شهری و طرح هادی را از جمله طرح های قابل افتتاح دهه فجر امسال در این شهرستان برشمرد.
وی تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح مینودشت درحوزه های کشاورزی، مخابرات، راه، آب، برق، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، منابع طبیعی و آبخیزداری، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، راهدای و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد.
فرماندار مینودشت با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما با اهداف و آرمان های بلند خود که شعار اصلی مردم ایران یعنی 'استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی' بود، به پیروزی رسید.
طباطبایی افزود: امروز ایران اسلامی ما علاوه بر استقلال، از انواع آزادی های مشروع از جمله آزادی بیان برخوردار شده و مردم به راحتی در روزنامه ها و فضای مجازی حرف ها و انتقادهای خود را بیان می کنند.
وی اضافه کرد: استقرار جمهوری اسلامی نیز محقق شده و امروز مردم ایران در سایه آن و درقالب مردم سالاری دینی و با شرکت در انتخابات مختلف درتعیین سرنوشت خود مشارکت دارند.
طباطبایی تصریح کرد: ما باید قدر انقلاب اسلامی و مسئولان آن را که در 40 سال گذشته خدمات بسیاری در نقاط مختلف کشور از جمله در مینودشت انجام داده اند، بدانیم اگرچه هنوز برخی کاستی ها و مشکلات داریم.
وی ادامه داد: به عنوان نمونه تنها در سال جاری 160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و 120 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای راکد مینودشت پرداخت شده که برای 1760 نفر فرصت شغلی محقق شده است.
طباطیایی خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولان وظیفه دارند باحفظ وحدت و همبستگی و با همراهی و هم افزایی یکدیگر برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که صاحبان اصلی انقلاب و همراه آن هستند، بیش از پیش تلاش نمایند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان مینودشت نیز در این مراسم با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب که ریشه در مبانی دین اسلام دارد، با حمایت و همراهی مردم و نیز هدایت و رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین حسینی افزود: انقلاب اسلامی ما با وجود سنگ اندازی و توطئه های دشمنان که به دنبال ساقط کردن آن بودند، اکنون چهلمین سال پیروزی خود را جشن می گیرد.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و کمبودها، اضافه کرد: راه عبور از مشکلات فعلی نیز همچون 40 سال گذشته صبر و استقامت است که مردم نبایستی در این مرحله حساس از آرمان ها و اهداف انقلاب عقب نشینی کنند.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم سیاوش بیاتی، مشاور و مدیرکل دفتر استاندار گلستان نیز با تبریک دهه فجر درسخنانی کوتاه گفت: دراین ایام فرخنده 2800 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی با هزینه 21 هزار و 780 میلیارد ریال و اشتغالزایی 6600 نفر در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
در پایان این مراسم نیز بهره برداری از مرحله دوم کارخانه تولید آجر ماشینی مینودشت با حضور فرماندار و مسئولان شرکت کننده آغاز شد.

  15 بهمن 1397
بخش : مینودشت / اقتصادی
کد خبر: 61074
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام