معاون فنی و راه های روستایی گلستان خبرداد؛
ریزش کوه در جاده خوش ییلاق/ مسیر پاکسازی شد

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: براثر شدت بارندگی، آورد مصالح رودخانه ای و ریزش سنگ در جاده خوش ییلاق اتفاق افتاد که پاکسازی شده است.

به گزارش گلستان فردا، قاسم دبوری فریمانی اظهارکرد: بارش‌های شدید از شب گذشته در منطقه خوش ییلاق آغاز شده و دو مرحله رگبار توام با باد شدید در این منطقه به وقوع پیوست و ترافیک عبوری هم با حضور و تلاش راهداران در جریان بوده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: براثر شدت بارندگی‌های رگباری، آورد مصالح رودخانه‌ای و ریزش سنگ بر روی سطح جاده پخش شد که توسط عوامل و ماشین آلات راهداری حاضر در طول محور به موقع پاکسازی و از انسداد راه جلوگیری شد.

به گفته وی، هم اینک شرایط محورهای فرعی و اصلی منطقه خوش ییلاق عادی است اما به دلیل بارندگی و لغزندگی سطح جاده لازم است که جوانب احتیاط عبور و مرور رعایت شود.

  3 آبان 1401
بخش : مینودشت / اقتصادی
کد خبر: 67900
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام