مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:
برخی از محور‌های‌ استان گلستان همچنان مسدود است/ خسارت یکصد میلیارد تومانی به راههای گلستان

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از مسدود بودن برخی از محورهای استان گلستان به علت طغیان رودخانه، سیلاب و ریزش کوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی راهداری گلستان، مهدی میقانی درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان گلستان اظهار کرد: محور آزادشهر- خوش ییلاق – شاهرود به علت ریزش و رانش از منطقه زمستان یورت مسدود است اما یک مسیر انحرافی مهیا شده ‌که مردم آن منطقه بتوانند از آن مسیر استفاده کنند.

وی افزود: محور یساقی به شهر بندرترکمن نیز به علت طغیان رودخانه و آب گرفتگی پل مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تصریح کرد: محور خواجه نفس به گمیشان، آق قلا به گمیشان و محور گرگان به آق‌قلا نیز به علت تخریب جاده برای خروج سیلاب مسدود است و تنها خودروهای امدادی می توانند از این مسیرها عبور کنند.

میغانی اظهار کرد: بقیه محور های مواصلاتی استان گلستان باز است و تردد در آن جریان دارد، اما تردد در محورهای کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی افزود: مسافرانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند در صورت امکان از تردد شبانه در محورهای کوهستانی خودداری کنند و براساس گزارش هواشناسی اوج بارش‌ها از امشب در گلستان فعال می‌شود.

به گفته میغانی برآوردهای کارشناسی از خسارت‌های بیش از یکصد میلیاردتومانی به راه‌های استان حکایت دارد.

 

  6 فروردین 1398
بخش : حوادث
کد خبر: 61436
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام