فرماندار رامیان: 9 دی متعلق به هیچ گروه یا جناح خاصی نیست

فرماندار شهرستان رامیان گفت: حماسه نهم دی متعلق به هیچ گروه و یا جناح خاصی نیست و کسی حق مصادره آن را ندارد.

محمود سالاری روز پنجشنبه در جلشه شورای اداری شهرستان رامیان اظهار د اشت:9 دی روز ناامیدی دشمنان از ایجاد تفرقه در داخل کشور با وجود رهبر انقلاب است و این روز ارزشمند باید برای آیندگان باقی بماند تا درس ها از آن گرفته شود.
وی افزود: این روز متعلق به هیچ گروه، جناح و یا جریان سیاسی خاصی نیست و کسی حق مصادره آن را ندارد زیرا 9 دی نمایانگر وحدت و وفاق ملی است، از همین رو سخنرانان این مراسم دقت داشته باشند تا در این روز به بحث های تفرقه افکنانه نپردازند.
وی گفت: امروز مردم مشکل معیشتی دارند از همین رو باید با دمیدن روحیه امید، موجب دلگرمی و اتحاد در بین آحاد ملت باشیم.
سالاری با اشاره به عملکرد مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان رامیان گفت: با اینکه سه ماه از سال جاری باقی است تعهد اشتغال ما از 100 درصد گذشته و به 120 درصد رسیده است که امروز شاهد ایجاد فضای کسب و کار برای بیش از 1200 نفر هستیم.
وی در انتقاد به برخی مدیران شهرستانی افزود: در چند هفته اخیر برخی گزارشات مبنی بر برخورد نامناسب با ارباب رجوع و ایجاد نارضایتی در بین مردم به مجموعه فرمانداری شهرستان رسیده است که این موضوع جای بسی تاسف دارد و قاطعانه اعلام می کنم چنانچه این رویه ادامه پیدا کند مدیر مورد نظر برکنار خواهد شد.
فرماندار شهرستان رامیان در انتقادی دیگر گفت: گزارشاتی از وجود فساد اداری در برخی ادارات شهرستان نیز به فرمانداری واصل شده است که به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم و از مدیران می خواهم با کارمندان جلسات پایدار داشته باشند و به آنها اعلام کنند که عملکردشان رصد می شود زیرا هرگونه تخلف هم مدیر و هم کارمندان را در بر خواهد گرفت و جای توجیهی نخواهد داشت.
وی خطاب به دستگاه های خدماتی آب، برق و گاز تاکید کرد به هیچ عنوان بدون مجوز فرمانداری، حق قطع کردن انشعاب مراکز تولیدی و اشتغالزا را ندارد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان نیز در این جلسه گفت: در گذشته پدافند بصورت نظامی بوده است ولی در شیوه نوین و جدید، نگاه غیرمسلحانه می باشد که باعث بازدارندگی و مدیریت بحران های طبیعی و غیرطبیعی می گردد.
احمد تجری گفت: حفظ جان انسان ها در بحران ها اولویت اول در برنامه های پدافند غیرعامل است و البته حفظ زیرساخت ها در این موقعیت ها از موارد مهم است.
وی با بیان برخی موارد نظیر کنترل آنفلوانزای مرغی، حراست و تامین آب شرب مناسب برای شهروندان گلستانی، حراست از فضای سایبری و اطلاعات استان در ادارات و جلوگیری از دسترسی دشمنان به این موارد را نسبت به دیگر استان ها در شرایط بهتری عنوان نمود.

  6 دی 1397
بخش : رامیان / داخلی
کد خبر: 60717
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام