معاون استاندار گلستان:
دشمن با ابزار رسانه به‌دنبال مهندسی افکار جوانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و سرپرست فرمانداری رامیان گفت: دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به‌دنبال مهندسی جوانان بوده و باید این نسل هوشیاری خود را در برابر توطئه دشمن حفظ کند.

به گزارش کلستان فردا، سیدعلی مهاجر امروز در نشست شورای مشورتی جوانان شهرستان رامیان، افزود: با دشمنی مواجه‌ایم که با تمام توان در جنگ نامتقارن رسانه‌ای و نرم به‌دنبال ناامید کردن جوانان و جدا کردن شما از انقلاب بوده و باید این نسل به دور از عینک بدبینی و ناامیدی که فضای مجازی و رسانه‌ای دشمن ساخته است، کشور را ببینید و وضعیت کشور را برای عموم جامعه تبیین کند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان، گفت: پرهیز از انفعال و ناامیدی، پرداختن به اندیشه‌ورزی، تماس با مسائل کشور و مطالبه‌گری با استدلال منطقی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشجویان بوده که باید همواره این اقشار مدنظر قرار دهند.

مهاجر تاکید کرد: به حقوق خود آگاه باشید و با رصد مسائل کشور و سنجیدن شرایط، سهم دولت و سهم خود را در برآورده کردن حقوق و خواسته‌ها مشخص کرده و بر اساس آن از مسوولان، مطالبه‌گری کنید.

وی شورای مشورتی جوانان را کاری ابتکاری از مجموعه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و ادامه داد: دولت برای تحقق شعار مردمی نمی‌تواند همه مردم را درگیر کند و به همین منظور نیاز به حلقه‌های میانی است و شورای مشورتی جوانان یکی از این حلقه‌های میانی بوده که می‌تواند با دیدبانی و مطالبه‌گری و انتقال مسائل و دغدغه‌های جوانان به مسئولان نقش داشته باشد.

سرپرست فرمانداری رامیان افزود: در شورای مشورتی این شهرستان باید عدالت برقرار شود و از مناطق شهری و روستایی، جوانان فعال و نخبه در زمینه‌های مختلف حضور داشته باشند.

در این نشست شماری از جوانان نخبه رامیان که در نشست مشورتی این شهرستان شرکت داشتند، به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

  11 مرداد 1402
بخش : رامیان / جامعه
کد خبر: 69722
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام