تردد در مسیر گالیکش به پارک ملی گلستان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: تردد در مسیر گالیکش به پارک ملی گلستان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از طغیان رودخانه‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش گلستان فردا، نعمت‌الله حاجی‌زاده سه‌شنبه شب اظهار کرد: سامانه بارشی که از ظهر امروز وارد گلستان شد بیشتر در شرق این استان به ویژه مناطق مشترک گلستان، سمنان و خراسان شمالی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: در منطقه اولنگ رامیان انسداد موقتی مسیر را داشتیم که در کمتر از یک ساعت با اقدامات انجام شده مسیر بازگشایی و تردد جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان تصریح کرد: در برخی مناطق کوهستانی نیز برای مدت کوتاهی مسدودی مسیر داشتیم که رفع انسداد شد.

حاجی‌زاده تاکید کرد: همچنین تردد در مسیر حسین آباد کالپوش برای پیشگیری از وقوع حادثه ممنوع است.

وی تاکید کرد: پرهیز از نزدیک شدن به مسیر رودخانه‌ها، رانندگی با سرعت مطمئن در جاده‌ها و توجه به توصیه پلیس و راهداران از جمله نکات مورد تاکید برای این ایام است.

مسدودی برخی راه‌های روستایی مینودشت

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مینودشت هم گفت: با توجه به بارش شدید باران عصر و شامگاه امروز، سه‌شنبه برخی راه‌های روستایی مناطق کوهستانی این شهرستان براثر ریزش سنگ و ورود گل و لای مسدود شد.

آنه محمد قرنجیک افزود: هم اکنون راه روستاهای تنگه چهل چای از دروک تا قلعه قافه، دوجوز، قلعه قافه تا دوزین، دوزین تا صفی آباد و دوزین به سایرن مسدود شده است.

وی اضافه کرد: ۲ تیم راهداری با تجهیزات کامل در حال پاکسازی گل و لای و سنگ‌ها از روی جاده روستاهای اشاره شده هستند و تا ساعاتی دیگر راه این روستاها بازگشایی خواهد شد.

مسدود شدن جاده کلاله به مراوه‌تپه

فرماندار کلاله هم به ایرنا گفت: براثر بارش شدید و رگباری باران هم اکنون جاده کلاله به مراوه‌تپه در محدوده روستای دهنه به دلیل آبگرفتگی مسدود شده است.

فرهاد شیبک افزود: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی برخی مناطق شهری و تعدادی از معابر روستایی کلاله شد.

به گفته وی، بارش باران همچنین سبب آبگرفتگی و مسدود شدن بخشی از جاده روستاهای یکه قوز، تمر قره قوزی و گوگجه کلاله شده است.

  17 آبان 1402
بخش : رامیان / اقتصادی
کد خبر: 70031
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام