به همراه فرمانده سپاه بندرترکمن انجام شد ؛
دیدار امام جمعه و علمای اهل سنت نیاز آباد با سردار معروفی

http://basijnews.ir/files/fa/news/1398/3/4/2256767_396.jpg

آخوند محرابی امام جمعه و تعدادی از علمای اهل سنت نیاز آباد به همراه سرهنگ جعفریان فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن با سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا دیدار کردند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در این دیدار آخوند محرابی امام جمعه اهل سنت نیازآباد گفت: از تمامی تلاش های خالصانه و شبانه روزی مجموعه سپاه پاسداران و بخصوص حضرتعالی در مسئله ی سیل اخیر ، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

همچنین سردار معروفی در ادامه گفت : وظیفه ی ما خادمی مردم بوده و تا جایی که توان داشته باشیم برای کاهش آسیب ها و مشکلات بعد از سیل هم در کنار مردم عزیز خواهیم بود.

 وی افزود: تعریض پل ، لایروبی رودخانه ها و ... مسائلی است که مسئولین مربوطه باید پیگیر آن باشند و ما هم برای کمک به آنها در کنارشان خواهیم بود.

همچنین سردار معروفی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا را موظف کرد تا آسیب ها و خطرات احتمالی آینده را بررسی و کارشناسی کند.

  4 خرداد 1398
بخش : بندرترکمن / داخلی
کد خبر: 62142
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام