فرمانده سپاه نینوای گلستان:
آب ظرف ۷۲ ساعت از آق قلا عبور خواهد کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/7/9812758_340.jpg

سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گفت: همه ی مردم و مسئولین در حال تلاش برای ترمیم آب بند و جلوگیری از ورود آب به شهر هستند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گفت: پیش بینی می‌شود ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت اگر کنترل مطلوبی برای جریان آب صورت بگیرد، آب از منطقه عبور می‌کند.

وی گفت: همه‌ی مردم و مسئولین در حال تلاش برای ترمیم آب بند و جلوگیری از ورود آب به شهر هستند.

سردار معروفی گفت:مهمتر از مسئله‌ی آب بند، کانال انحرافی بند، ولی است که میتوان ۵۰ درصد از حجم این آب را در کانال بند، ولی قرار داد و به سمت دشت هدایت کرد.

وی ادامه داد: اگر به فضل الهی و کمک همه‌ی دوستان، اولویت کار در منطقه‌ی بندولی باشد و مدیریت آب در آن منطقه صورت بگیرد از خسارات احتمالی وارده به این منطقه جلوگیری می‌شود.

وی گفت: همه‌ی مردم عزیز و شریف شهرستان آق قلا مطمئن باشند که همه‌ی ما و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی درکنارشان هستیم تا با کمک یکدیگر از ورود مجدد آب به شهر جلوگیری کنیم و به لطف پروردگار خساراتی نداشته باشیم.

  7 اردیبهشت 1398
بخش : آق قلا / جامعه
کد خبر: 61881
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام