رقابت‌های کورس ﺳﻮاﺭﻛﺎﺭی ﺑﻬﺎﺭه در بندرترکمن آغاز شد

تصویر مرتبط

هفته نخست رقابت‌های سوارکاری بهاره از روز امروز با شرکت ۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در بندرترکمن آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، چابکسواران امروز در هفت دور 1000 متری با یکدیگر رقابت کردند که در دور نخست نورمحمد بهادر با اسب مارالان و در دور دوم امیر مختومی با استینگر عنوان‌های برتر را کسب کردند.

همچنین در دور سوم محمدامین توماج با اسب هانده، در دور پنجم آرمین آق آتابای با بن‌زما و در دور ششم کمال دالیجه عطا با تونیکس اول شدند. ستار مهرانی نیز در دورهای چهارم و هفتم با اسب‌های دیبالا و آکام زودتر از دیگران از خط پایان گذشت. مالکان، سوارکان و مربیان برتر هفته نخست بیش از 108میلیون تومان جایزه می‌گیرند.

به گفته مسئولان هیئت سوارکاری، با توجه نزدیکی بندرترکمن به دریا، هوای این شهر نسبت به دیگر شهرها خنک‌تر بوده و برگزاری مسابقه‌ها برای اسب‌ها و چابکسواران در این شرایط مطلوب‌تر است.

  18 خرداد 1398
بخش : بندرترکمن / ورزشی
کد خبر: 62244
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام