هیت نظارت در بررسی صلاحیت کاندیداها طبق مستندات ،استعلامات مر قانون عمل می کند

سیروس کمی رئیس هیات نظارت برانتخابات شوراهای شهر روستا بندرترکمن با گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا گفت: در جریان بررسی صلاحیت کاندیداهای محترم کرسی‌های شورای شهر شاهد گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی‌هایی هستیم که فضای سالم انتخابات را تحت تأثیر قرار می‌دهد لذا تاکید می‌شود که نتایج نهایی احراز صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت مربوطه انجام می‌شود.

نتایج نهایی تأیید یا رد صلاحیت کاندیدا در موعد مقرر و پس از بررسی‌های هیئت نظارت شهرستان‌ و استان اعلام می‌شود و مردم و کاندیدا نباید به گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی‌ها توجه کنند.

مردم می‌بایست در راستای جلوگیری از تخلفات در انتخابات و ورود افراد ناشایست به این عرصه با ارائه مستندات در رد صلاحیت افراد مسئله‌دار می‌تواند به هیئت نظارت کمک کنند

سیروس کمی ، با تأکید بر لزوم همکاری مردم در انتخاب افراد اصلح اظهار داشت: تأیید یا رد صلاحیت داوطلبین انتخابات شورای شهر بر اساس قانون بوده و بدیهی است که هیئت نظارت در بررسی صلاحیت داوطلبین طبق مستندات، استعلامات و اخبار واصله با تکیه‌بر به مُر قانون عمل می‌کند.

وی افزود: هیئت نظارت بر تمامی مراحل انتخابات نظارت جدی دارد و با هیچ شخصی عهد اُخوت نبسته‌ایم لذا بدون تعارف صلاحیت‌ها را در شهر سی جوال ،بندرترکمن پیگیری و بررسی می‌کنیم.

  30 فروردین 1400
بخش : بندرترکمن / انتخابات
کد خبر: 64275
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام