رییس ستاد انتخابات گلستان:
در اجرای قانون و برخورد با متخلفان انتخاباتی با کسی تعارف نداریم

https://static.etemaadonline.ir//Image/0c4d5ff1-b9d8-4cb7-9d48-910f2d867761.jpeg

چراغعلی در رابطه با عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده از سوی نامزد‌های در فضای مجازی گفت: هیئت‌های نظارت در حال بررسی مستندات تخلف نامزد‌های انتخابات هستند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در گلستان برگزار می‌شود تا حوزه غرب استان (شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان) هم نماینده خود را در مجلس یازدهم بشناسد.

شیوع ویروس کرونا موجب شد تا برگزاری این انتخابات و همچنین تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی راه یافته به دور دوم متفاوت ازسایر انتخابات برگزار شود.

به گفته جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و تبلیغات این دوره از انتخابات صرفا در فضای مجازی انجام می‌شود و برپایی هرگونه تجمع و کارناوال ممنوع است.


از آنجایی که برگزاری همایش برای تبلیغات ممنوع اعلام شده بود، اما طی چند روز گذشته عکس‌ها و فیلم‌هایی در فضای مجازی گلستان منتشر شده که نشان می‌دهد دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات بدون در نظر گرفتن ضوابط بهداشتی و خلاف قوانین تعیین شده اقدام به برگزاری همایش و تجمع مردمی کرده اند.

عبدالرضا چراغعلی رئیس ستاد انتخابات گلستان با اظهار تاسف از وضعیت به وجود آمده به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در گرگان گفت: متاسفانه این دو نامزد انتخابات قوانین تعیین شده را زیر پا گذاشته اند.

چراغعلی با بیان اینکه در اجرای قانون با کسی تعارف نداریم، گفت: تمام تخلفات گزارش شده مستند سازی شده و هیئت‌های نظارت در حال بررسی مستندات هستند.

او افزود: نماینده‌ای که قوانین را رعایت نمی‌کند و با زیر پا گذاشتن قوانین قصد ورود به مجلس را دارد قطعا نمی‌تواند نماینده شایسته‌ای برای مردم باشد.

چراغعلی گفت: علاوه بر فضای مجازی به نمایندگان اجازه داده شد که ۱۸۰ دقیقه از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغات استفاده کنند، اما باز هم شاهد عدم تمکین به قانون بودیم.

  19 شهریور 1399
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 63757
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام