نماینده مردم غرب استان گلستان:
تعرفه ها در قبوض گاز و برق اصلاح شود

نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان از نقاطی است که از نظر تعرفه گرمسیری مشکل دارد در برخی فصول سال شرایط بسیار گرم و در برخی ماه ها نیز هوای بسیار سرد را شاهد هستیم و باید این تعرفه ها در قبوض گاز و برق اصلاح شود.

به گزارش گلستان فردا، عبدالجلال ایری اظهار کرد: سال ۹۸ شاهد سیل به استان گلستان بودیم و دولت قول داد که به ازای هر هکتار دو میلیون تومان پرداخت کند که ۵۰ درصد آن انجام شده است.

ایری عنوان کرد: در حوزه سیل ۶ نفر در سال سیل ۹۸ شهید شدند و پیگیری هایی اتفاق افتاد که هنوز خدمات شهید خدمت برای آنها وضع نشده است.

نماینده غرب گلستان ابراز کرد: جاده ترانزیت شمال به جنوب که به شهرستان گمیشان متصل می شود و اگر ۸ کیلومتر از جاده سفید جال به و دیوار آسفالت شور می توان محور شمال به جنوب استان وصل کند‌

وی به ایجاد بندر چوب و ایجاد بازارچه مرزی تاکید کرد و گفت: در خصوص جاده مرگ بندرترکمن به آق قلا در سفر مورد عنایت رئیس جمهور قرار بگیرد.

ایری تصریح کرد: این جاده ۲۸ میلیارد تومان ردیف بودجه دارد که ۱۱ میلیارد آن اختصاص پیدا کرده است و امیدواریم اعتبارات لازم برای آن اختصاص یابد.

  13 اسفند 1400
بخش : بندرترکمن / اقتصادی
کد خبر: 66483
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام