مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: اجرای نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال روستایی و عشایری گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرایی شدن نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در حاشیه بازدید از طرح های دریافت کننده تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بندرترکمن اظهار کرد: نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح استان شروع شده و با نظارت مستمر و دقیق از انحراف احتمالی در روند این برنامه پیشگیری می شود.

وی با تاکید بر اهمیت و حساسیت موضوع تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و همچنین لزوم بررسی و نظارت بر اجرای پروژه ها، افزود: نظارت مستمر بر اجرای درست منابع و تسهیلات اختصاص داده شده به پروژه ها در دستورکار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار دارد و در صورت مشاهده انحراف، با خاطیان طبق آیین نامه اجرایی این طرح برخورد قانونی می شود.

لازم به ذکر است در راستای اجرای برنامه نظارت و بررسی بر اجرای طرح های اشتغال روستایی و عشایری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل بازرسی استانداری، مدیران دستگاه های نظارتی، معاون فرماندار و نمایندگان دستگاه های اجرایی از پروژه های شهرستان بندرترکمن بازدید کردند.

پیش از این هم از برخی طرح های شهرستان گرگان و آق قلا بازدید شد.

  3 دی 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 60687
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام