مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان: نیازمند آموزش پایه و همگانی برای مدیریت حوادث در گلستان هستیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مردم آموزش دیده می توانند صحنه حادثه را مدیریت کنند از این رو نیازمند آموزش پایه و همگانی برای مدیریت حوادث در گلستان هستیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محمدعلی هروی عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز ملی ایمنی، اظهار کرد: هماهنگی و آمادگی دستگاه های اجرایی ددر صورت بروز حادثه بسیار مهم است اما این هماهنگی بین دستگاهی باید پیش از وقوع حادثه انجام شود.

وی افزود: مانورهای میدانی و به نمایش گذاشتن ظرفیت ها و توانمندی ها می تواند به هماهنگی بین دستگاهی پیش از وقوع حوادث در استان کمک کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تاکید بر انجام آموزش های این حوزه از سنین پایین و مهد کودک ها، ادامه داد: تلاش داریم در معاونت امور جوانان آموزش های را نهادینه کنیم.

وی با بیان این که خدمات داوطلبانه شالوده فعالیت های حوزه هلال احمر است، گفت: باید بتوانیم تعداد افراد آموزش دیده در حوزه امداد و نجات و آموزش های تخصصی را افزایش دهیم.

هروی با تاکید بر انجام آموزش های پایه و همگانی برای کاهش تلفات و خسارات ناشی از بلایای طبیعی تصریح کرد: حضور نیروهای امدادی در زمان وقوع حوادث با تاخیر انجام می شود و مردم آموزش دیده می توانند تا حضور نیروهای امدادی صحنه حادثه را مدیریت کنند و این نکته ضرورتی است که باید در استان مورد توجه قرار گیرد.

  5 دی 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 60711
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام