با پیگیری مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان انجام شد:
اهدای ویلچر به کودک سرطانی/ فاطمه نیازمند حمایت های بیشتری است

گرگان- پس از پیگیری و بازدید مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان به همراه اعضای انجمن لبخند( حامی بیماران سرطانی) از یک کودک سرطان یک عدد ویلچر کودک به مبلغ 860 هزار تومان به وی اهداء شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، فاطمه یوسفی دختر 13 ساله ای است که مدت ها پیش به بیماری سرطانی  تومور مغزی مبتلا شد و  از همان زمان هم هزینه های سنگین درمان فاطمه شرایط زندگی را برای خانوده وی نامساعد تر کرد.

 این شرایط در حالی برای والدین او سخت تر شده است که آن ها علاوه بر کارگری و تامین هز ینه های درمان، هر روز شاهد ضعیف تر شدن بدن فرزندانشان هستند. اگر چه تازیانه های ناشی از ناراحتی روحی به شدت خانواده را تحت تاثیر قرار داده، اما پدر و مادر فاطمه همچنان دست از تلاش برای درمان فرزندانشان بر نمی دارند.

پس از بازدید ابتدائی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان از این کودک، پیگیری های برای رفع برخی از نیازهای او در دستور کار قرار گرفت و چند روز پیش هم وی در دومین بازدید خود از این کودک و خانواده اش با کمک خیران یک عدد ویلچر کودک به ارزش 860 هزار تومان به وی هدید شد.

به گفته علی برزمینی فاطمه یوسفی به دلیل تومور مغزی از ناحیه سمت چپ بدن دچار معلولیت شده و از سوی دیگر به دلیل نامساعد بودن شرایط جسمی قادر به حضور در کلاس های درس نیست و به رغم استعداد بالایی که در تحصیل دارد، مجبور به ترک مدرسه شده است.

وی همچنین اعلام کرد که این کودک 13 ساله نیازمند حمایت های بیشتری از سوی خیران و مدیران استانی و شهرستانی است تا بتواند دوره درمان و تحصیل خود را طی کند.

برزمینی معتقد است بی شک وجود حامیان خصوصی و دولتی موجب دلگرمی خانواده این کودکان و روند مساعد تر درمان آنان خواهد بود.

 

 

  7 بهمن 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61023
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام