پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز مهندس

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ استاندار گلستان در پیامی روز ملی مهندس را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با همت مهندسین و فعالین این عرصه گلستان بتواند در مسیر توسعه با روش های مهندسی و معماری اسلامی_ ایرانی گام های بزرگی را بردارد.

 

متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
گلستان استانی با سابقه و قدمت تاریخی در عرصه معماری، شهرسازی و مهندسی شهری و روستایی است.
بی شک نامگذاری 5 اسفند روز برزگداشت خواجه نصیرالدین طوسی  شاعر، فیلسوف، متکلم، فقیه، دانشمند، ریاضی دان و منجم برجسته ایرانی سده هفتم هجری به نام روز مهندس نشانگر اهمیت این روز در برنامه ریزی ها کلان کشوری دارد.
از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا به امروز فعالیت ها و اقدامات گسترده ای در حوزه مهندسی صورت گرفته و در واقع مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور محسوب می شوند که قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه‌های علمی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند .
روز مهندس در واقع روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه ورزی و عملگرایی در جهت پيشرفت و سازندگي كشور است.
اینجانب پنجم اسفند روز مهندس را به تمامی مهندسین و فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم و با توجه به استعداد های موجود در استان بر این باورم کرد با همت مهندسین گلستانی می توان در مسیر توسعه با روش های مهندسی و معماری اسلامی_ ایرانی گام های بزرگی را برداشت.
سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

  4 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61188
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام