معاون استاندار گلستان:
افسردگی و رنگ‌مردگی در جامعه به دست فعالان عرصه مد کاهش می یابد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: افسردگی و رنگ مردگی در جامعه به دست فعالان عرصه مد کاهش می یابد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عبدالرضا چراغعلی ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی گلستان اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری جشنواره هایی این چنینی بتوانیم نشاط بیشتری در جامعه و در بین اقشار مختلف مردم تزریق کنیم.

وی افزود: شاید این افسردگی، رنگ مردگی و اضطراب و نگرانی که در جامعه موج می‌زند به دست فعالان عرصه مد و لباس کاهش یابد.

چراغعلی با ابراز امیدواری از تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره مد و لباس در گلستان اظهار کرد: متاسفانه امروزه شاهد رنگ‌مردگی حتی در بین سالمندان جامعه  هستیم که این امر منجر به افزایش آسیب‌های اجتماعی هم شده است و از آنجایی که پوشاک در عرضه فرهنگ به جامعه نقش دارد امیدواریم بتوانیم با تلفیق مدرنیته با فرهنگ ایرانی اسلامی برخی از مشکلاتی که نسل جوان در آن قرار دارند و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

وی تصیح کرد: با تکیه بر دانش طراحان لباس ایرانی و با تکیه بر سنت های اصیل و معنادار هویت ایرانی و اسلامی و تلفیق آن با شرایط روز می توانیم نسل جدید را از سرگردانی در حوزه پوشش و لباس نجات دهیم.

  27 دی 1397
بخش : سیاسی
کد خبر: 60925
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام