مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:
مجتمع های خدمات رفاهی از ارکان محورهای مواصلاتی ایمن هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی را یکی از ارکان راهها و محورهای مواصلاتی ایمن دانست و گفت که برای جذابیت و تشویق و ترغیب مردم به استفاده از آنها باید از خدمات لازم و متنوع برخوردار باشند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ "مهدی میقانی" در نشست با مدیران مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان و دستگاههای مرتبط در آستانه عید نوروز، افزود: برای جذاب کردن و جلب مشتری در این مجتمع ها باید حرفه ای فکر کرد تا خدمات بهتری به مسافران داده شود.

وی همچنین بر تشکیل انجمن صنفی مجتمع های خدمات رفاهی استان به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

در ادامه جلسه، مدیران مجتمع ها نیز هریک به بیان خواسته‌ها و توقعات خود از دستگاههای مرتبط حاضر در جلسه از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ستاد اقامه نماز، شرکت فرآورده‌های نفتی و مرکز بهداشت استان پرداختند.

همچنین در این جلسه برای ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز 98 به مسافرین از جمله سلامت نوروزی با رعایت نکات بهداشتی در رستوران‌ها و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه ها، تکریم مشتری، تهیه بنرهای اطلاعاتی و غیره تاکید شد.

  13 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61247
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام